سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، شخص فریبکار چاپلوس است . [امام علی علیه السلام]
وبلاگ پایگاه خبری
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» محفل کتابخوانی کتاب در ثریا

ه نقل از خانم صمدیان مسئول فضای مجازی پایگاه خواهران بسیج کارکنان دانشگاه الزهرا(س):
پایگاه خواهران بسیج کارکنان دانشگاه الزهرا(س) در آستانه هفته بسیج "محفل کتابخوانی" را با معرفی و خوانش کتاب در جستجوی ثریا در روزهای یک شنبه از 10 آذرماه 1398 ساعت 12 الی 13 در سالن حورا دانشگاه برگزار می نماید.

در این کتاب می خوانیم: «خداوند به خانمها استعداد خاصی در جهت فرهنگ سازی و تمدن سازی؛ و همچنین فرهنگ سوزی و نابودی تمدن چند هزارساله داده؛...وخمینی بت شکن فرموده: من شما بانوان را بسیار قبول دارم، اگر شما زنها خوب شدید، هم مردها خوب خواهند شد، هم بچه ها. سعادت و شقاوت کشورها بسته به وجود زن است؛...»

شرکت در این رویداد فرهنگی را به همه علاقمندان پیشنهاد می کنیم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مهدیس صارمی ( چهارشنبه 98/9/13 :: ساعت 12:15 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مهم ترین وظایف دولت در اقتصاد مقاومتی
بسیج تمامنشدنی میباشد
این نوشتار مسیر را از لسان
سازمان و ساختاراصلی بسیج
فلسفه تشکیل بسیج
محفل کتابخوانی کتاب در ثریا
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 3345
» درباره من

وبلاگ پایگاه خبری

» آرشیو مطالب
آذر 98

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب